20.11.2016

Vanhaa hyvää palvelua lennolla

Nykyään kun halpalentoyhtiöiden mukanaolo on kiristänyt kilpailua, on moni reittilentoyhtiö mennyt halpaan ja tehnyt lähes kaikesta palvelusta maksullista. Moni ostaakin eväät lennolle lentoasemalta.

Kaksi kuukautta sitten matkasin vaimon kanssa lentäen Barcelonaan. Olimme valinneet KLM:n välilaskullisen yhteyden Amsterdamin kautta. Schipholin kenttä on tuttu ja turvallinen, mutta nostan hattua KLM lentoyhtiölle että on säilyttänyt lentolipun hinnassa aterian. Reilun kahden tunnin lennolla ei tarvitse mitään gourmet-ruokaa, mutta kelvollisen välipalan saimme kaikilla heidän lennoillaan. Muistuu mieleen ne vanhat hyvät ajat, jolloin matkustaja sai kokea jos nyt ei elämyksiä, niin ainakin huolenpitoa.

Olenkin miettinyt että yritän mahdollisuuksien rajoissa valita jatkossakin yhtiön, jonka arvot eivät ole vain mahdollisimman suuren tuoton kääriminen omistajille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti